- Menu przedmiotowe
- Nabory i konkursy na wolne stanowiska
- 2020
- Zakończone
Aplikant w Straży Miejskiej w Głuchołazach Urząd Miejski w Głuchołazach
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Aplikant w Straży Miejskiej w Głuchołazach
Urząd Miejski w Głuchołazach
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- korzystanie w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- nienaganna opinia,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- niekaralność sądowa za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- prawo jazdy /minimum kategoria B/,
- dyspozycyjność.
II. Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość aktów prawnych z zakresu samorządu gminnego oraz straży gminnych/miejskich,
- doświadczenie w pracy w służbach mundurowych /Policja, Wojsko, Żandarmeria Wojskowa, Straż Graniczna, itp./,
- znajomość zagadnień wynikających z postępowania w sprawach o wykroczenia oraz doświadczenie w tym zakresie,
- bardzo dobra znajomość topografii Gminy i miasta Głuchołazy,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych w stopniu podstawowym.
- samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność,
- odpowiedzialność,
- dokładność,
- zaangażowanie,
- odporność na stres,
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka obcego, ukończony kurs /np. walki wręcz, pierwszej pomocy przed medycznej, inne/.
III. Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Strażach Gminnych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1795),
IV. Etapy naboru:
- etap I – składanie dokumentów przez kandydatów na stanowisko pracy, analiza złożonych dokumentów,
- etap II – test sprawności fizycznej wg załącznika nr 1,
- etap III – rozmowa kwalifikacyjna z zakresu znajomości: przepisów prawa dotyczących zakresu: działania straży miejskich, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu wykroczeń oraz przepisów praw o ruchu drogowym, topografii gminy i miasta Głuchołazy, inne.
V. Informacja o warunkach zatrudnienia:
- praca na czas nieokreślony (pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6 miesięcy),
- miejsce pracy: siedziba Straży Miejskiej, Urząd Miejski w Głuchołazach, Rynek 15 oraz służba patrolowa w terenie,
- praca decyzyjna,
- praca zmianowa,
- praca w godzinach nocnych,
- praca w zmiennych warunkach atmosferycznych,
- praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej,
- praca zespołowa,
- bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
- korzystanie z pojazdów służbowych w ramach obowiązków służbowych w tym
z samochodu uprzywilejowanego, - praca przy monitorze ekranowym,
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach,
- konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust.2 i 3 oraz art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
- odbycie szkolenia podstawowego kończącego się egzaminem /art. 25 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o Strażach Gminnych Dz. U. z 2019 r. poz. 1795/ - jeżeli kandydat takiego nie posiada.
VI. Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane uprawnienia, odbyte szkolenia itp.,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o niekaralności sądowej za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o posiadaniu nienagannej opinii,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- dowód osobisty, prawo jazdy do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej,
- książeczka wojskowa (kserokopia stron z wpisami, oryginał do wglądu),
- oświadczenie - klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (załącznik do pobrania na stronie www.bip.glucholazy.pl – Nabory i konkursy na wolne stanowiska).
Dokumenty można przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Głuchołazach, 48–340 Głuchołazy, Rynek 15 lub składać w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, pokój nr 11. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Aplikanta w Straży Miejskiej w Głuchołazach”. Termin składania ofert do dnia 16.03.2020 r. do godz. 1400. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77-409 21 06.
Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Głuchołazach po terminie nie będą rozpatrywane e dalszym postępowaniu rekrutacyjnym.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.glucholazy.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.